søndag 12. juni 2016

Oppsummering av fiskenatten under NM!





Nm 2016 startet dårlig. Glømte startbrikken i bilen så etter 1 time fisketid måtte jeg pakke sammen og reise inn for og hente den. Da jeg kom ut igjen startet jeg å fiske rundt Helgøya. Rundt øya var det litt for mye bytte-fisk. Så derfor bestemte jeg meg for å flytte på meg. Gikk noen rykter om grumsete vann nordover og fikk noen fiskeraporter sørover. Bestemte meg derfor å fiske meg over fra holmen til stange. Da jeg kom mitt i fjorden (ca kl 00.00) beit første fisken å etter den sirklet jeg rundt et godt stykke fra land. På 2 1/2 time fikk jeg alle 5 fiskene.

59cm

60cm
67cm
72cm
74cm

Alle fiskene tok på 2 forskjellige wobblere med 20G og 30G bly. 3 av fiskene tok Shadowrap Olive Green og 2 av fiskene tok tomic 747 uv.


Med mine 5 fiske kom jeg på en 2 plass som jeg er veldig fornøyd med. nå blir det nok ikke mye fisking på mjøsa på en stund. Reiser oppover til Storsjøen for og delta på Fiskefesten så får vi se om det er mulig å få noen fisk der også. 

Mvh Team Fishaholic
Skittfiske



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar